Πληροφορίες Επιστροφών Μπορώ να επιστρέψω το προϊών πισω;
1. Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του silverstores πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή κ.λ.π). Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης έχει την επιλογή είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος είτε, αφού έχει παραλάβει, να επιστρέψει το προϊόν, την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα της παράδοσης. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα, τότε το silverstores δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή.
2. Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες λανθασμένα και με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του silverstores πουλήθηκαν και εστάλησαν προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π.). Στη περίπτωση αυτή, ο πελάτης οφείλει είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος είτε, αφού έχει παραλάβει να επιστρέψει το προϊόν, την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα της παράδοσης. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς περαιτέρω φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν .Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα, τότε το silverstores δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και συνεπώς να μην προβεί σε αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή ο χρήστης / πελάτης θα πρέπει να προβεί σε νέα παραγγελία / αγορά.
3. Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από το silverstores Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα, τότε το silverstores δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή.
4. Τα κοσμήματα και τα ρολόγια ελέγχονται λεπτομερώς πριν την αποστολή τους.Εάν παραβιαστεί η ταινία ασφαλείας του δεν επιστρέφετε σε καμία περίπτωση
5. Στης επιστροφές λόγω φθοράς πρέπει να ενημερωθούμε εντός την ημέρας δηλαδή κατά την παραλαβή του δέματος και χωρίς να φορεθεί το προϊόν, σε καμία περίπτωση
Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής δεν δύναται να παραταθεί πέραν των (2) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς.
Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, και χωρίς να φορεθεί το προϊόν, σε καμία περίπτωση μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το Ηλεκτρονικό κατάστημα silverstores Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις;
1. Ο Πελάτης επικοινωνήσει την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα.
2. Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί, δεν εχει φορεθεί το προϊόν, σε καμία περίπτωση
3 .Δεν έχει αποσφραγιστεί η ταινία ασφαλείας απο προϊόν
Το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)
Πώς γίνεται τα ΡΟΛΟΓΙΑ σας να είναι τόσο φθηνοτερα πό την υπόλοιπη αγορά; Αποτελούμε μια συλλογική προσπάθεια επι μέρους επιχειρήσεων του κλάδου που χρησιμοποιούμε το Internet σαν εναλλακτικό κανάλι διακίνησης των προϊόντων μας. Αυτό μας βοηθάει να πετυχαίνουμε οικονομίες κλίμακος και ειδικές συμφωνίες με τους προμηθευτές μας που μας παρέχουν καλύτερες τιμές για προϊόντα που διακινούνται μόνο μέσω της ιστοσελίδας. Παράλληλα έχουμε έρθει σε απευθείας συμφωνία με προμηθευτές του εξωτερικού που μας προμηθεύουν τα προϊόντα τους σε σημαντικά καλύτερες τιμές με την κάλυψη της παγκόσμιας εργοστασιακής εγγύησης.
Είναι τα ΡΟΛΟΓΙΑ που βλέπουμε στην Ιστοσελίδα σας ΓΝΗΣΙΑ; Όλα τα ρολόγια που είναι διαθέσιμα από την ιστοσελίδα μας είναι γνήσια, έχουν αποκτηθεί νόμιμα και καλύπτονται από την ΕΓΓΥΗΣΗ της επίσημης αντιπροσωπείας και της κατασκευάστριας εταιρίας.
Πώς γίνεται και τα ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ σας να είναι τόσο φτηνότερα από την υπόλοιπη αγορά; Εισάγουμε το μεγαλύτερο μέρος των κοσμημάτων μάς από Ιταλία και τρίτες χώρες με την εγγυηση της ποιότητας του 925,με επεξεργασία επιπλατινωσησ η επιροδιοσησ με αποτέλεσμα να μην μαυρίζουν και κιτρινίζουν και να κρατάν λάμψη λευκόχρυσου. Με της καθαρότερες πέτρες ζιργκον και αυτό γιατί ανήκουμε και στον κατασκευαστικό τομεα της αργυροχρυσοχοιασ και γνωρίζουμε, χρησιμοποιούμε το Internet σαν εναλλακτικό κανάλι διακίνησης των προϊόντων μας. Αυτό μας βοηθάει να πετυχαίνουμε οικονομίες κλίμακας και ειδικές συμφωνίες με τους προμηθευτές μας που μας παρέχουν καλύτερες τιμές για προϊόντα που διακινούνται μόνο μέσω της ιστοσελίδας. Παράλληλα έχουμε έρθει σε απευθείας συμφωνία με προμηθευτές του εξωτερικού που μας προμηθεύουν τα προϊόντα τους σε σημαντικά καλύτερες τιμές με την κάλυψη της παγκόσμιας εργοστασιακής
Τα εξοδα μεταφορασ ποσα ειναι; Aποστολη με courier ειναι 3 ευρω.
Σε ποσες μερασ παλαμβανουμε τα προιοντα; Άμεσα Διαθέσιμο / Παράδοση 1 έως 3 ημέρες